PERALATAN ASTRO

Ahad, 8 Mei 2016

Pakej Astro Paling Murah

Pakej Astro Murah Mula Diperkenalkan

Astro Menawarkan Pakej siaran termurah sejak kebelakangan ini.Kenapa ya ? apa yang saya difahamkan disini,pakej astro murah diperkenalkan adalah bertujuan untuk menarik lebih ramai pengguna - pengguna astro yang baru terutamanya yang berada di kawasan-kawasan pedalaman yang masih lagi menggunakan tv frekuensi biasa yang hanya boleh menonton sebilangan kecil channel tv sahaja.

Dengan adanya pakej ini, pihak astro yakin dan percaya mereka yang selama ini senantiasa bermasalah berkenaan channel tv mereka kini berpeluang melanggan Astro dengan pakej siaran yang terbaik & dengan kadar termurah serta channel bersiaran  dalam definisi tinggi.

Pakej Astro termurah ini mengandungi kombinasi serta gabungan channel-chanel terpilih yang disediakan mengikut keperluan pada masa kini seperti tv pendidikan,tv berita,astro prima serta lain - lain channel Berikutnya boleh merujuk dibawah.

Tidak hanya kepada 2 pakej channel termurah sahaja,kepada mereka yang inginkan penambahan channel, mereka boleh menambah bila-bila masa sahaja pakej yg sedia ada,banyak pakej-pakej siaran lain yang telah tersedia yang mana anda boleh melanggan atau menambah dengan hubungi talian astro.

-Astro Family Lite RM21.20 Sebulan
-Astro Family Pack RM42.35 Sebulan


1- ASTRO FAMILY LITE RM21.20 / MONTH
- Promosi terbaru bulanan serendah Rm21.20 termasuk GST
- 33 Saluran tv di sediakan
- Full set decoder percuma termasuk full set dish


2- ASTRO FAMILY PACK-BASIC PAKEJ RM42.35 / MONTH
- Bulanan Serendah Rm 42.35 
- 60 saluran Tv & Radio
- Pendaftaran Tanpa deposit
- Full set Beyond Decoder termasuk full set dish percuma


TATACARA PEMASANGAN DECODER BEYOND / BEYOND PVR.

Sekiranya anda pengguna baru yang first time ingin memasang astro,anda perlu memilih dahulu manakah decoder pilihan yang ingin dipasang kat rumah anda.Samada Decoder Beyond atau Decoder Beyond PVR(boleh record & simpan siaran).Selepas tu pilihla mana pakej terbaik yang anda mahukan.

Decoder Beyond + Family Package

Decoder Beyond PVR + Family Package

Sekiranya anda ingin menambah pakej-pakej siaran lain yang terbaik & anda merasakan menjimatkan boleh rujuk dibawah.


2 ulasan :